کد خبر : 208888
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 17:36

وب‌کم Insta360 Link 2 بدون گیمبال لو می‌رود، اما ارزان‌تر خواهد بود

وب‌کم Insta360 Link 2 بدون گیمبال لو می‌رود، اما ارزان‌تر خواهد بود

در سال ۲۰۲۲، Insta360 وب کم Link را رونمایی کرد. این یک دوربین با قابلیت حرکت، شیب و زوم (PTZ) و ردیابی افراد است که به شما آزادی حرکت در اتاق را می دهد در حالی که دوربین برای نگه داشتن شما در کادر کار می کند. به نظر می رسد که یک دنباله در

The original Insta360 Link

در سال ۲۰۲۲، Insta360 وب کم Link را رونمایی کرد. این یک دوربین با قابلیت حرکت، شیب و زوم (PTZ) و ردیابی افراد است که به شما آزادی حرکت در اتاق را می دهد در حالی که دوربین برای نگه داشتن شما در کادر کار می کند. به نظر می رسد که یک دنباله در راه است، اما قرار است فرمول را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

لینک اصلی Insta360 لینک اصلی Insta360
در اینجا اولین نگاهی به وب‌کم Insta360 Link 2 است که به لطف تصاویر لو رفته توسط Roland Quandt به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که می بینید، مکانیسم حرکتی و شیب موتوری از بین رفته است (عملکرد زوم در لینک اصلی به جای بزرگنمایی اپتیکال به ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی متکی است).

این یک بسته فشرده‌تر را ایجاد می‌کند، اما یک ویژگی نادر گیمبال را که لینک اصلی را تعریف می‌کرد، حذف می‌کند. ممکن است لینک ۲ همچنان بتواند با دوربینی به سبک OIS که می‌تواند لنز را برای ردیابی یک شی متحرک کج کند، ردیابی کند، اما تشخیص آن از روی تصاویر ثابت دشوار است.

در اینجا چند تصویر دیگر وجود دارد که Insta360 Link 2 را در عنصر خود نشان می دهد – خواه پخش یک سخنرانی یا فیلمبرداری از پخش زنده شما:

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح