۳ چک لیست برتر SEO برای سئو داخلی و فنی در سال ۲۰۲۴
پیاده سازی SEO خود را با چک لیست ها، قالب ها و بینش های خودکار SEO ارتقا دهید. ایده آل برای افزایش کارایی SEO و بازگشت سرمایه در سال ۲۰۲۴. در ۱۸ ماه گذشته، مکالمات در مورد سئو تحت سلطه هوش مصنوعی بوده است. روشهای جدید کار و سفرهای کاربر جدید برای بازدیدکنندگان
پیاده سازی SEO خود را با چک لیست ها، قالب ها و بینش های خودکار SEO ارتقا دهید. ایده آل برای افزایش کارایی SEO و بازگشت سرمایه در سال ۲۰۲۴.
در ۱۸ ماه گذشته، مکالمات در مورد سئو تحت سلطه هوش مصنوعی بوده است.
روشهای جدید کار و سفرهای کاربر جدید برای بازدیدکنندگان جستجو در خط مقدم قرار گرفته است.
در سال ۲۰۲۴، ما به وضوح میتوانیم ببینیم که ترکیبی عالی از بهترین روشهای سئو «کلاه قدیمی» و «کلاه جدید» وجود دارد که میتوانید همین الان پیادهسازی کنید.
چرا از چک لیست های سئو استفاده کنیم؟
انجام سئو اغلب کمی شبیه اجرای یک سمفونی است.
فعالیتهای سئوی زیادی، بزرگ و کوچک، در هر وبسایت انجام میشود، و هر کار سئو، چه در صفحه یا فنی باشد، به موفقیت بیشتر وبسایت شما کمک میکند.
همانطور که یک رهبر ارکستر نت های موسیقی خود را دارد، بهترین مشاوران و آژانس ها از چک لیست ها، قالب ها، برگه های تقلب و سایر اسناد مدیریت پروژه استفاده می کنند تا مطمئن شوند همه چیز در مسیر درست است.
رسانه چک لیست سئو از ساده بودن چند مورد در پشت پاکت به چیزی به پیچیدگی یک رابط ایجاد شده به صورت پویا در CMS تبدیل شده است که عملکرد هوش مصنوعی و ادغام با ابزارهای مورد علاقه شما را ارائه می دهد.
این تطبیق پذیری به این معنی است که می توان آنها را مطابق با اکثر نیازها دوباره کار کرد.
به منظور تطبیق پذیری، در اینجا سه نوع چک لیست سطح بالا برای سئو وجود دارد که می تواند به شما در ارتقای وب سایت برندتان کمک کند.
۱. چک لیست SEO در اسناد مشترک
اگر مدتی در این صنعت بوده اید، احتمالاً با استفاده از صفحه گسترده برای پیگیری پیشرفت سئو آشنا هستید.
اکنون، ما در مسیر سریع زندگی میکنیم، با توانایی استفاده از سئوی مشترک. به راحتی قابل انتقال است، این می تواند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشد.
۲. چک لیست های پویا و بلادرنگ SEO
سریع به سمت چک لیست سئوی نسل بعدی: چک لیست سئو پویا.
چک لیست سئو پویا به به روز رسانی محتوا در زمان واقعی پاسخ می دهد.
این بدان معنی است که هر زمان که تغییری در وب سایت شما ایجاد شود، یک سری مراحل بعدی را برای ایجاد رتبه محتوای خود انجام می دهید.
نمونه هایی از چک لیست های SEO بلادرنگ
دستیار سئو در سطح سایت یک نمونه جدید از چک لیست بلادرنگ است.
این نوع چک لیست مستقیماً در CMS شما ساخته می شود و شامل نقاط ورودی و ادغام هایی است که به کاربران امکان می دهد وظایف را در لیست انجام دهند.
از تنظیم فهرستپذیری گرفته تا اتصال به کنسول جستجوی Google، میتوانید کارهای مهم را از درون خود فهرست انجام دهید.
با توصیه های هوشمندانه و توانایی رد شدن از وظایف در صورت لزوم، این نوع چک لیست با وب سایت شما کار می کند.
عملکرد داخلی مانند این می تواند به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و از CMS بیشترین بهره را ببرید.
۳. چک لیست های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی
با کمک هوش مصنوعی، می توانید یک چک لیست ایجاد شده به صورت پویا برای کمک به شما در اجرای حجم کاری SEO خود دریافت کنید.
به علاوه، این نوع لیست میتواند به شما کمک کند تا در خود فهرست، به سادگی با استفاده از ورودیهای هوش مصنوعی، کار خود را انجام دهید.
با نگاهی به داده های کاربران، می بینیم که افزودن هوش مصنوعی به یک چک لیست می تواند قابلیت استفاده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
پیشنهاد خواندن: نکات نوشتن رپورتاژ آگهی
نحوه استفاده صحیح از چک لیست سئو برای موفقیت
اگر در حال حاضر از چک لیست SEO برای مدیریت حجم کاری خود استفاده نمی کنید، از شما می خواهیم هر یک از سبک های چک لیست بالا را امتحان کنید.
سودآوری آژانس خود را افزایش دهید
اگر صاحب آژانس یا مدیر حساب هستید، چک لیست ها به ویژه کارآمد هستند زیرا می توانند برای هر مشتری دوباره استفاده شوند و تطبیق داده شوند.
این می تواند در زمان تحقیق و توسعه (R&D) صرفه جویی کند و بخشی از مجموعه منابعی شود که در اختیار مشتریان و کارکنان قرار می دهید.
فهرستهای چک برای وظایف سئو همچنین میتواند به نصب کارآمدتر برای مشتریان و پروژههای جدید کمک کند و به شما در گسترش پیشنهادات و بهبود رضایت مشتری کمک کند.
این بدان معنی است که مواد برای موفقیت مشتری برای همه افرادی که در سایت کار می کنند، همیشه در دسترس هستند.
اگر تیمهای سئو را مدیریت میکنید، ایجاد چارچوبهایی برای مدیریت حساب سئو میتواند به شما کمک کند تا مشتریان را برای درازمدت به دست آورید و حفظ کنید.
جاشوا جورج، موسس آژانس کلیکاسلایس توضیح میدهد که او الگوی پیشنهادی پروژه سئوی خود را «پس از آزمایش ۲۰ نوع مختلف پروپوزال» توسعه داده است، اما زمانی که «در نهایت یکی را پیدا کرد که بهترین را تبدیل میکند»، توانست نتایج بهتری از طرحهای مشتری بگیرد.
به طور مشابه، سئوی آزاد، نیک لیروی، یک چک لیست حفظ مشتری را برای مدیریت نقاط تماس و عاداتی که اعتماد مشتری را ایجاد می کند، ایجاد کرد.
کارایی بهتر برای آژانسهای سئو و فریلنسرها به معنای فرصتهای بیشتر برای ارائه نتایج با ارزش و افزایش سودآوری است – چک لیست میتواند بخش مهمی از این فرآیند باشد.
دانش را در تیم خود در دسترس تر کنید
الگوها و چک لیست ها نیز راهی بسیار در دسترس برای تحویل آسان به خردسالان و حتی مشتریان هستند.
چک لیست ها علاوه بر اینکه برای کمک به تیم شما در دستیابی به اهداف طراحی شده اند، می توانند به عنوان یک پایگاه دانش برای کمک به رشد تیم شما نیز عمل کنند. این رویکرد می تواند به شما کمک کند دید درایو در SERP را بدست آورید.
بنیانگذار آژانس بازاریابی AS، آدریانا استاین، توضیح می دهد که او از یک الگوی نوشتن وبلاگ استفاده می کند، زیرا، “وقتی از یک ساختار خاص استفاده می کنید، اطلاعات مفیدی را ارائه می دهید و همچنین بهترین شیوه های SEO را دنبال می کنید، که به محتوای شما بهترین شانس ممکن برای رتبه بندی را می دهد. ترافیک ارگانیک را هدایت کنید، و وقتی کوچکتر شد، تبدیلها را افزایش دهید.» با اسناد مشارکتی زنده، تیمها میتوانند فهرستها را با نیازهای متغیر تطبیق دهند و اطمینان حاصل کنند که پایگاه دانش تیم به رشد خود ادامه میدهد، حتی اگر مدیران حسابها نقشهایشان را تغییر دهند.
بهبود تضمین کیفیت
اغلب تصور می شود که این متخصصان سئو در سطح مبتدی هستند که از چک لیست ها استفاده می کنند، اما دقیقاً اینطور نیست.
برای سئوکاران باتجربه تر، چک لیست ها اغلب به عنوان وسیله ای برای حفظ کیفیت پیاده سازی هنگام کار با تیم ها و ذینفعان متعدد عمل می کنند. متخصصان باتجربه سئو چک لیست هایی را ایجاد می کنند تا هنگام واگذاری وظایف روزمره به سایر اعضای تیم خود، از ثبات تحویل اطمینان حاصل کنند.
Ashwin Balakrishnan، رئیس بازاریابی در Optmyzr، توضیح می دهد که برای کارهایی مانند ردیابی بک لینک، اسناد قالبی ایجاد می کند تا خطاها را کاهش دهد و از سطح ثابت پیاده سازی اطمینان حاصل کند.
بالاکریشنان میگوید که «انتقال دانش و تجربه به سئوکاران جوان (بهویژه هم تیمیها) هنگام استفاده از چکلیستها و قالبها برای همه آسانتر میشود. این به سئوکاران جدیدتر اعتماد به نفس و چارچوبهایی را میدهد تا کار کنند، و به پزشکان با تجربهتر اجازه میدهد تا کار را سریعتر بررسی کنند و از دادن بازخورد خودسرانه اجتناب کنند.»
این می تواند زمان را برای سئوکاران ارشد برای پیگیری وظایف پیچیده تر سئو و قابل پرداخت آزاد کند.
بنابراین به جای مرگ، چک لیست فروتن SEO تکامل یافته است.
بعدی برای چک لیست های سئو چیست؟
با توجه به انبوه مجموعه داده ها، فیدهای داده، اتوماسیون و ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس بازاریابان، ادغام فعال هوش مصنوعی در سئو باید ادامه یابد. اما علاوه بر توانایی تولید ورودیها، احتمالاً شاهد رایجتر شدن راهنماییهای مبتنی بر داده و هوش مصنوعی از چک لیستها خواهیم بود.
کسانی که از چک لیست ها در قالب Google Sheets و MS Excel استفاده می کنند، از برنامه های بومی و بهبود یافته در مسابقه فضای کاری هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد. توانایی استفاده از اسکریپتها، فیدها و افزونهها چیز جدیدی نیست، اما هوش مصنوعی مقیاسپذیری جدیدی را برای تکمیل کار ارائه میدهد و فرصتهای جدیدی را برای رشد ارائه میدهد، اما ارزش چک لیست SEO در سال ۲۰۲۴ زنده و خوب است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 12 انتشار یافته : ۰