دانلود زیرنویس فیلم Asking for It 2021 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Asking for It 2021 پرهیز از ظرافت برای فوریتهای ظاهری، اولین نمایش جشنواره فیلم ترایبکا به کارگردانی ایمون اورورک با نام «Asking for It» مملو از چهرههای آشنا، پیامهای بهموقع و شور و شوق درست است. این صفحه نمایش مانند خواهر جنجالی Gen-Z «زن جوان نویدبخش» را به سطل زباله تبدیل می
دانلود زیرنویس فیلم Asking for It 2021 پرهیز از ظرافت برای فوریتهای ظاهری، اولین نمایش جشنواره فیلم ترایبکا به کارگردانی ایمون اورورک با نام «Asking for It» مملو از چهرههای آشنا، پیامهای بهموقع و شور و شوق درست است. این صفحه نمایش مانند خواهر جنجالی Gen-Z «زن جوان نویدبخش» را به سطل زباله تبدیل می کند، تمام ویژگی های یک کالت مورد علاقه را دارد.
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
https://blue-subtitle.com/asking-for-it-2021/
زیرنویس فیلم Asking for It 2021 به طور متفکرانه یک ترکیب غیرمعمول قوی را برای اولین بار، چه روی صفحه و چه در خارج از صفحه نمایش، انتخاب کرده است. ورود ما به دنیای فیلم، جوی با چشمان گشاد و خوش ذوق (همکار تهیه کننده کیرسی کلمونز)، پیشخدمت شهری کوچکی است که با پدربزرگ و مادربزرگش (کهنه سربازان پاتریشیا بلچر و وین دهارت) زندگی می کند. ملاقات تصادفی با یک دوست قدیمی (کیسی کات، “ریوردیل”) منجر به شبی ویرانگر می شود که جان جوی را تهدید می کند.
تغییر رفتار او توسط رجینا (الکساندرا شیپ، “مردان ایکس: ققنوس تاریک”)، یک رستوران معمولی که جوی را به دوستانش، بمب افکن های گیلاس هوشیار، معرفی می کند، متوجه می شود. همه آنها از یک یا چند جنبه از مردسالاری، نژادپرستی، همجنسگرا هراسی و فرهنگ تجاوز به شدت آسیب دیده اند و می دانند که سیستم عدالت را برای آنها تامین نخواهد کرد. بنابراین آنها مسائل را به دست خود می گیرند.
زیرنویس Asking for It 2021 با راهنمایی مادرسالاران سال (رادا میچل) و فالا (کیسی کمپ هورینک)، گروه – که شامل بئاتریس (ونسا هاجنز)، رودی (گابوری سیدیبه)، لیلی (لسلی استراتن، “حقیقت یا جرات”) و جت می شود. (لینا بلوم، “Port Authority”) – یک هدف جدید و به ویژه خطرناک دارد: آنها در حال برنامه ریزی برای سرنگون کردن مارک وندرهیل (ازرا میلر)، رهبر نفرت انگیز آلفای جنبش اول مردان هستند. مارک بسیاری از پیروان خود را متقاعد می کند که زنان وجود دارند تا مورد استفاده قرار بگیرند و مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما قدرت واقعی از شریک خاموش او، کلانتر مورل (دیوید پاتریک کلی) ناشی می شود، که شایعه شده است که او نیز زنان آسیب پذیر را قاچاق می کند.
O’Rourke جوی را چنان دل باز معرفی می کند که ما از همان صحنه های اول در آماده باش برای خطر هستیم. این حس ترس پیشبینیکننده هرگز محو نمیشود، به لطف انواع ارتباطاتی که عمداً بین کنش و مخاطب ایجاد شده است.
اورورک، نویسنده-کارگردان، درست مانند قهرمانان خود، هیچ مشتی نمیکشد، حتی اگر به طور متناوب از دستش برود، ترجیح میدهد محکم فرود بیاید. بهویژه تدوینگران متعدد او در فیلمی که اجازه نمیدهد لحظهای روی پرده استراحت کند، اضافه کار میکنند. هر صحنه به گونهای طراحی شده است که احساس زیبایی داشته باشد، اما با استعدادهای بسیار در کنار هم، پرشهای ثابت، عکسهای ثابت گرافیکی، و امتیاز همیشگی (و عالی) لیلا لارسون ما را بهطور موثری در موقعیت برتر نگه میدارد.
انتخاب دقیق بازیگران به همان اندازه برای متعادل کردن هر نوع سنگینی ضروری است، و به ویژه کلمونز، شیپ و میچل پر از جذابیت در صفحه نمایش هستند. طرفداران هاجنز، حداقل آنهایی که «Spring Breakers» را از دست دادهاند، ممکن است از عملکرد هیجانانگیز او شوکه شوند، اگرچه به نظر نمیرسد که او به اندازه برخی از بازیگرانش از ارزش شوک عمدی اش راحت باشد. سیدیبه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد، اما لوک همسورث بهعنوان افسر سابق سال، یک افسر خوشنیت و گمراه که امیدوار است جلوی نابودی زنان را بگیرد، بهترین استفاده را میکند.
میلر، یکی از تهیهکنندهها، که میتواند در نقشهای مناسب، خاصیت مغناطیسی او را بیحد و مرز احساس کند، بهعنوان نمادی با اسلحه به سمت راست تبدیل میشود که از القابهایی مانند «لیفتارد» استفاده میکند. مارک آنقدر شرور نیست که واقعاً ما را نگران کند، اگرچه کلی شرارت گسترده کلانتر را به تصویری ناراحت کننده از بدخواهی ذاتی تبدیل می کند.
صداقت سوزان اورورک در سراسر جهان مشهود است، و فیلم با یادداشتی به پایان می رسد که او در سرزمین آبا و اجدادی مردم ویچیتا فیلمبرداری کرده است، با میل به «قدردانی بیشتر از ملت های قبیله ای که به زور از آنجا حذف شده اند و ۳۹ قبیله ساکن. امروز در اوکلاهما مردم بومی کمک های مهم زیادی به این سرزمین می کنند و ما در کنار آنها ایستاده ایم و از آنها تشکر می کنیم که به ما اجازه دادند در آنجا باشیم. یادداشتهای مطبوعاتی فیلم همچنین مکرراً به چشمانداز و امتیاز او بهعنوان یک مرد سفیدپوست با جنسیت سیس و همچنین عزم او برای ایجاد تیمی شامل خلاقان BIPOC، غیر باینری و ترنس اشاره میکنند.
برخی ممکن است با بدبینی به تلاشهای اورورک واکنش نشان دهند. اما حتی اگر بعید است که یک فیلم پیامی با این جدیت نظر بسیاری را تغییر دهد، بازیگران و گروه های مختلف آن نشان دهنده رد گذشته، بازنویسی زمان حال و الگویی برای آینده است. علاوه بر این، مسائلی که اورک به آن اشاره میکند، هرگز به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است. بمب افکن های گیلاس این را می دانند. طرفداران آنها نیز چنین خواهند کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰