کد خبر : 208825
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:31

آتش سوزی در ییلاقات نیر مهار شد

آتش سوزی در ییلاقات نیر مهار شد

به گزارش ایلنا، مجید آذری اظهار کرد: بیش از ۵۰ هکتار از  مراتع در منطقه  ییلاقات قوناق قران قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان  نیر  بخش کوراییم و میانه در آتش سوخت. وی گفت: آتش سوزی در منطقه  ییلاقات قوناق قران، قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان نیر  ازتوابع بخش کوراییم و میانه از حدود

آتش سوزی در ییلاقات نیر مهار شد

به گزارش ایلنا، مجید آذری اظهار کرد: بیش از ۵۰ هکتار از  مراتع در منطقه  ییلاقات قوناق قران قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان  نیر  بخش کوراییم و میانه در آتش سوخت.

وی گفت: آتش سوزی در منطقه  ییلاقات قوناق قران، قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان نیر  ازتوابع بخش کوراییم و میانه از حدود ساعت ۱۲شب دیروز پنج شنبه آغاز و ساعت ۷صبح  امروز مهار شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری نیر افزود: نیرو‌های امدادی  منابع طبیعی بلافاصله پس از اطلاع، برای کنترل و مهار آتش سوزی در محل حضور یافتند.

آذری بیان کرد: به دلیل وسعت زیاد آتش، تراکم زیادگونه های مرتعی ونبود راه دسترسی در منطقه ، عملیات کنترل و مهار آتش برای نیرو‌های امدادی با مشکل مواجه شده بود.

وی ادامه داد: برخی افراد برای پاکسازی محل زندگی خود علفزار‌ها را آتش می‌زنند و برخی دیگر هم با رها کردن بقایای آتش در مناطق مختلف موجب ایجاد آتش سوزی در منابع طبیعی و مراتع می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر با اشاره به قوانین سخت مربوط به مجازات افرادی که بخواهند به صورت عمدی اقدام به آتش زدن مراتع و جنگل ها کنند، از همشهریان خواست در صورت هرگونه آتش سوزی و اقدام غیر قانونی بلافاصله با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد منابع طبیعی وآبخیزداری  تماس بگیرند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح