کد خبر : 208779
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 21:23

افزایش ۴۳ درصدی تردد ناوگان از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی

افزایش ۴۳ درصدی تردد ناوگان از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر شهامت افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری در بخش ترانزیت، نزدیک به ۳۹ هزار دستگاه کامیون ترانزیتی از چهار پایانه مرزی خراسان رضوی ورود و خروج داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تردد ۶۲ درصد و از لحاظ تناژ جابجا شده ۵۶ درصد افزایش داشته

افزایش ۴۳ درصدی تردد ناوگان از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر شهامت افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری در بخش ترانزیت، نزدیک به ۳۹ هزار دستگاه کامیون ترانزیتی از چهار پایانه مرزی خراسان رضوی ورود و خروج داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تردد ۶۲ درصد و از لحاظ تناژ جابجا شده ۵۶ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تردد ترانزیت خروجی در خراسان رضوی با رشد ۵۵ درصدی و تردد ترانزیت ورودی با رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در همین مدت تردد ناوگان حامل محمولات صادراتی با ۱۸هزار و ۸۰۰ دستگاه و تردد ناوگان وارداتی با ۷۵۰ دستگاه کامیون از پایانه‌های مرزی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل به‌ترتیب ۱۸ و ۱۰۹ درصد افزایش داشته است.

شهامت همچنین گفت: در بهار سال جاری در بین پایانه‌های مرزی استان، پایانه لطف آباد دارای بیشترین تردد ترانزیتی با ۱۱۰ هزارو ۷۵ دستگاه ترانزیت خروجی و پنج هزارو ۱۴۰ دستگاه ترانزیت ورودی بوده است که به ترتیب با ۱۰۲ و ۱۴۵ درصد از بیشترین رشد نیز برخوردار بوده است.

وی افزود: تردد ناوگان ترانزیت ورودی و خروجی از مرزهای مشترک با ترکمنستان به مقصد کشورهای آسیای میانه در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به سال قبل به ترتیب ۴۲ و ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی میانگین تردد روزانه از مرز دوغارون را در مجموع ورود و خروج ۵۱۹ دستگاه و میانگین تردد روزانه مرزهای مشترک با ترکمنستان را ۶۴۲ دستگاه اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح