کد خبر : 208856
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:56

بایننس کارت نقدی ویزا اروپا را در ماه دسامبر تعطیل کرد

بایننس کارت نقدی ویزا اروپا را در ماه دسامبر تعطیل کرد

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از کوین تلگراف خدمات کارت نقدی Binance Visa در ۲۰ دسامبر در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) بسته خواهد شد، طبق اعلام صرافی ارزهای دیجیتال در ۲۰ اکتبر. حساب های صرافی Binance تحت تاثیر قرار نخواهند داشت. طبق پیامی که به مشتریان ارسال شده است، صادرکننده کارت Binance، Finansinės

Binance shutting down European Visa debit card in December

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از کوین تلگراف خدمات کارت نقدی Binance Visa در ۲۰ دسامبر در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) بسته خواهد شد، طبق اعلام صرافی ارزهای دیجیتال در ۲۰ اکتبر. حساب های صرافی Binance تحت تاثیر قرار نخواهند داشت.

طبق پیامی که به مشتریان ارسال شده است، صادرکننده کارت Binance، Finansinės paslaugos “Contis” – یا Contis Financial Services – صدور کارت را متوقف خواهد کرد. Contis یک مؤسسه پول الکترونیکی لیتوانیایی و اپراتور مبادله ارز است که متعلق به پلتفرم بانکداری به عنوان خدمات آلمانی Solaris Group است که در ۳۰ کشور اروپایی فعال است.

کارت نقدی بایننس ویزا رمزهای موجود در حساب‌های بایننس کاربران را به ارزهای محلی تبدیل می‌کند، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهد از رمزنگاری برای پرداخت هزینه خرید در فروشگاه‌ها و آنلاین استفاده کنند. EEA شامل تمامی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا به همراه ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ است.

کارت نقدی Binance Visa در سپتامبر ۲۰۲۰ در EEA معرفی شد. در آن زمان، برنامه‌هایی برای معرفی کارت‌های Binance در روسیه و احتمالاً ایالات متحده نیز وجود داشت. یکی از سخنگویان بایننس در بیانیه ای به کوین تلگراف گفت:

بسته شدن سرویس Binance Visa آخرین مورد در یک رشته شکست برای Binance است. پایان خدمات کارت بایننس ویزا یک روز پس از بازگرداندن سپرده‌ها و برداشت‌های یورو توسط صرافی اعلام شد که پس از حذف صرافی توسط پردازشگر پرداخت Paysafe، به مدت یک ماه در دسترس نبودند. بایننس هنوز به دلیل از دست دادن یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث، کاربران جدیدی را در بریتانیا وارد نمی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح