کد خبر : 208837
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 19:20

بیش از ۵ میلیون مسافر و گردشگر به گیلان وارد شدند

بیش از ۵ میلیون مسافر و گردشگر به گیلان وارد شدند

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی گفت: از روز دوشنبه، ۱۳ شهریور تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ بیش از ۵ میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده است. وی با بیان اینکه گیلان به دلیل تنوع اقلیمی، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری در تمام ایام سال میزبان گردشگران بسیاری از استان‌های دیگر است، افزود: بر اساس آمار‌ها بیشترین بازدید

بیش از ۵ میلیون مسافر و گردشگر به گیلان وارد شدند

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی گفت: از روز دوشنبه، ۱۳ شهریور تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ بیش از ۵ میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد گیلان شده است.

وی با بیان اینکه گیلان به دلیل تنوع اقلیمی، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری در تمام ایام سال میزبان گردشگران بسیاری از استان‌های دیگر است، افزود: بر اساس آمار‌ها بیشترین بازدید گردشگران در این مدت از شهر تاریخی ماسوله، قلعه رودخان، موزه میراث روستایی، شهر انزلی و لاهیجان انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به سهم اشتغالزایی گردشگری در گیلان، گفت: ظرفیت اشتغالزایی در واحد‌های اقامتی استان در این مدت بیش از ۱۲۰ درصد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش اشتغال را نشان می‌دهد.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح