کد خبر : 208864
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:56

تصاویر جدیدی از Oppo Pad Air2 به بیرون درز کرد، به نظر می رسد یک OnePlus Pad Go تغییر نامیده شود.

تصاویر جدیدی از Oppo Pad Air2 به بیرون درز کرد، به نظر می رسد یک OnePlus Pad Go تغییر نامیده شود.

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود که سری اوپو رنو ۱۱ در ۲۳ نوامبر عرضه شود و ما همچنین یک تبلت جدید با Oppo Pad Air2 دریافت می‌کنیم. Oppo چند تیزر برای اندروید آینده به اشتراک گذاشت در حالی که Evan Blass پیش رفت و رندرهایی با ظاهر رسمی منتشر

Oppo Pad Air 2

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود که سری اوپو رنو ۱۱ در ۲۳ نوامبر عرضه شود و ما همچنین یک تبلت جدید با Oppo Pad Air2 دریافت می‌کنیم. Oppo چند تیزر برای اندروید آینده به اشتراک گذاشت در حالی که Evan Blass پیش رفت و رندرهایی با ظاهر رسمی منتشر کرد که طراحی تخته سنگ را آشکار می کرد.

ظاهر این دستگاه شبیه به OnePlus Pad Go است و بر اساس پست Oppo در Weibo یک پنل LCD با وضوح ۱۷۲۰ x 2408 پیکسل درست مانند OP Pad Go ارائه می دهد. اوپو همچنین به فیلتر نور آبی پد ایر ۲ می بالد که ۶۰ درصد بیشتر از نور آبی مضر را در مقایسه با LCD های معمولی فیلتر می کند.

اگر Pad Air2 واقعاً نام تجاری OnePlus Pad Go است، ما به دنبال صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۷۲۰ x 2408 پیکسل و نرخ تجدید ۹۰ هرتز هستیم. چیپست هلیو G99 مدیاتک با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در خود جای می دهد در حالی که باتری آن باید ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد و شارژ ۳۳ واتی را ارائه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح