کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 12:53

دادگاه چینی بر سر اختلاف پتنت نوکیا با اوپو طرف می شود

دادگاه چینی بر سر اختلاف پتنت نوکیا با اوپو طرف می شود

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو و نوکیا بیش از دو سال است که در مورد پتنت ۵G با یکدیگر اختلاف دارند. موضوع در مورد حق امتیاز و میزان پرداختی است که سازنده چینی باید به شرکت شبکه فنلاندی بپردازد و یکی از پیامدهای این اختلاف این بود که سازنده گوشی از

Oppo Find X6 Pro never made it outside China

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو و نوکیا بیش از دو سال است که در مورد پتنت ۵G با یکدیگر اختلاف دارند. موضوع در مورد حق امتیاز و میزان پرداختی است که سازنده چینی باید به شرکت شبکه فنلاندی بپردازد و یکی از پیامدهای این اختلاف این بود که سازنده گوشی از فروش دستگاه های خود در اروپا جلوگیری کرد.

این اختلاف به اولین دادگاه مردمی متوسط چونگ کینگ کشیده شد و از دادگاه درخواست شد تا هزینه های مجوز جهانی FRAND (عادلانه، معقول و بدون تبعیض) را تعیین کند. تصمیم دادگاه اخیراً علنی شد و Oppo اعلام کرد که با این دستور موافق است و مایل است مبلغ را بپردازد – ۰.۷۰۷ تا ۱.۱۵۱ دلار برای هر واحد، بسته به بازارهای مختلف.

Oppo Find X6 Pro هرگز در خارج از چین ساخته نشد Oppo Find X6 Pro هرگز آن را در خارج از چین تولید نکرد
Oppo در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: این اولین حکمی است که دامنه بار حق امتیاز کل پتنت‌های ضروری استاندارد ۵G برای صنعت تلفن همراه را تأیید می‌کند. این باید دستورالعمل هایی را برای بحث های بیشتر در صنعت و همچنین صنایع مرتبط مانند اینترنت اشیا یا خودروهای هوشمند ارائه دهد.

با این حال، تصمیم دادگاه به این معنا نیست که نوکیا با هزینه ها مشکلی ندارد. سازنده تجهیزات و یکی از بزرگترین صاحبان پتنت ۵G در جهان گفته است که به این حکم اعتراض خواهد کرد، که “فقط محدود به حوزه قضایی چین است و به همین دلیل تنها یک دیدگاه را نشان می دهد.”

اوپو با دادگاه چین بر سر اختلافات حق امتیاز با نوکیا در مورد پتنت های ۵G موافق است
نوکیا اضافه کرد که “دادگاه های خارج از چین تایید کرده اند که Oppo به عنوان استفاده کننده از فناوری نوکیا در استانداردهای باز، تعهدات خود را نقض کرده است” و این شرکت به موقعیت خود در این مناقشه اطمینان دارد و امیدوار است که به زودی حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 14 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح