کد خبر : 208670
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:53

دستگیری سرکرده باند سارقان قطعات خودرو در قزوین

دستگیری سرکرده باند سارقان قطعات خودرو در قزوین

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و قطعات خودرو در شهرستان بوئین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از

دستگیری سرکرده باند سارقان قطعات خودرو  در قزوین

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و قطعات خودرو در شهرستان بوئین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی در بررسی محل‌های وقوع جرم، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آوردند.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی‌های ماموران مشخص شد، متهم به همراه یکی از همدستان خود با یک دستگاه تاکسی سمند اقدام به سرقت می‌کنند که پس از اقدامات اطلاعاتی ویژه و در عملیاتی ضربتی، متهم اصلی حین تردد در محور اشتهارد-بوئین زهرا شناسایی و دستگیر شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این خصوص یک مالخر شناسایی شده و دستگیری او به همراه عضو دیگر باند در دستور کار ماموران قرار دارد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح