کد خبر : 208854
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:50

طراحی شیائومی ۱۴ پرو از طریق رندرهای فاش شده فاش شد

طراحی شیائومی ۱۴ پرو از طریق رندرهای فاش شده فاش شد

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا  شایعه شده است که شیائومی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو در ۲۷ اکتبر رونمایی خواهد کرد. این برند هنوز چیزی در مورد این گوشی ها فاش نکرده است، اما به لطف OnLeaks، می دانیم که شیائومی ۱۴ پرو چگونه خواهد بود. مانند شیائومی ۱۳ پرو،

Xiaomi 13 Pro

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا  شایعه شده است که شیائومی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو در ۲۷ اکتبر رونمایی خواهد کرد. این برند هنوز چیزی در مورد این گوشی ها فاش نکرده است، اما به لطف OnLeaks، می دانیم که شیائومی ۱۴ پرو چگونه خواهد بود.

مانند شیائومی ۱۳ پرو، ۱۴ پرو نیز دارای صفحه نمایشی با سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی است، اما با توجه به منبع، کوچکتر از ۱۳ پرو خواهد بود: ۶.۶ اینچ در مقابل ۶.۷۳ اینچ.

در اطراف پشت، یک جزیره بزرگ و مربعی دوربین داریم که حاوی “حداکثر چهار دوربین” با تعدادی سنسور است.

شیائومی ۱۴ پرو دارای فریم تخت و فلزی خواهد بود. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور روی قاب سمت راست گوشی قرار دارند، در حالی که قاب سمت چپ فاقد هر گونه شیار و کنترل است.

در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن شیار سیم کارت، میکروفون و بلندگو قرار گرفته است و در بالا احتمالاً بلندگوی دوم است.

منبع ادعا می کند که شیائومی ۱۴ پرو ۸.۷ میلی متر ضخامت خواهد داشت (۱۳.۱ میلی متر با برآمدگی دوربین) اما وزن آن را فاش نکرد.

اگر تاریخ عرضه شایعات درست باشد، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی ۱۴ پرو خواهیم شنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح