کد خبر : 208875
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:30

عرضه جهانی ردمی نوت ۱۳ برای ۱۵ ژانویه برنامه ریزی شده است

عرضه جهانی ردمی نوت ۱۳ برای ۱۵ ژانویه برنامه ریزی شده است

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا سری Redmi Note 13 از شیائومی در ماه سپتامبر در چین عرضه شد و قرار است فردا در هند رونمایی شود، اما اکنون تأییدیه ای برای عرضه جهانی مناسب در ۱۵ ژانویه دریافت می کنیم. عرضه جهانی ردمی نوت ۱۳ برای ۱۵ ژانویه برنامه ریزی شده است

Redmi Note 13 series global launch scheduled for January 15

به گزارش آکادمی نیوز و به نقل از گسمارنا سری Redmi Note 13 از شیائومی در ماه سپتامبر در چین عرضه شد و قرار است فردا در هند رونمایی شود، اما اکنون تأییدیه ای برای عرضه جهانی مناسب در ۱۵ ژانویه دریافت می کنیم.

عرضه جهانی ردمی نوت ۱۳ برای ۱۵ ژانویه برنامه ریزی شده است
شیائومی حداقل سه گوشی ردمی نوت ۱۳ خود را همراه با تیزرهایی که نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن‌ها را نشان می‌دهند، ارائه خواهد کرد. این گوشی ها همچنین از همان صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بهره می برند.

هر دو گوشی همچنین دارای چیپست‌های ۴ نانومتری هستند و Note 13 Pro دارای Snapdragon 7s Gen 2 است در حالی که Pro+ به Dimensity 7200 Ultra مدیاتک متکی است. ما مشتاقانه منتظر رویداد بزرگ و چگونگی تصمیم شیائومی برای قیمت گذاری آخرین محصول Redmi Notes خواهیم بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح