کد خبر : 208845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 16:46

مایکروسافت اکنون لنزهای اسنپ چت را برای تماس های ویدیویی دارد

مایکروسافت اکنون لنزهای اسنپ چت را برای تماس های ویدیویی دارد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از آستانه مایکروسافت با اسنپ همکاری کرده است تا لنزهای اسنپ چت را به تیم های مایکروسافت اضافه کند. بیش از ۲۰ لنز اسنپ چت اکنون بخشی از برنامه مایکروسافت تیمز هستند، از جمله لنزهایی که در هنگام تماس ویدیویی، یک گربه را

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از آستانه مایکروسافت با اسنپ همکاری کرده است تا لنزهای اسنپ چت را به تیم های مایکروسافت اضافه کند. بیش از ۲۰ لنز اسنپ چت اکنون بخشی از برنامه مایکروسافت تیمز هستند، از جمله لنزهایی که در هنگام تماس ویدیویی، یک گربه را روی سر، یک تنبل روی شانه یا عینک آفتابی مجازی روی صورت شما قرار می دهند.

کاربران Teams نیازی به دانلود برنامه یا افزونه جداگانه ندارند، زیرا مایکروسافت لنزهای واقعیت افزوده اسنپ چت را مستقیماً در بخش جلوه‌های ویدیویی مشتری Teams ادغام کرده است. مایکروسافت از Snap’s Camera Kit SDK استفاده کرده است تا این لنزهای اسنپ چت را به Teams بیاورد.

 

در حالی که مایکروسافت همچنین از کیت دوربین اسنپ برای پلتفرم آموزشی Flip خود برای افزودن لنزهای اسنپ چت به ویدیوها استفاده می کند، این ویژگی جدید Teams فقط به کاربران Teams for Work محدود خواهد شد. اگر از نسخه شخصی یا آموزشی Teams استفاده می کنید، نمی توانید به این لنزهای اسنپ چت جدید دسترسی داشته باشید. همچنین باید از نسخه «کلاسیک» فعلی Teams به جای برنامه پیش‌نمایش «تیم‌های جدید» که مایکروسافت اواخر ماه گذشته پیش‌نمایش آن را آغاز کرد، استفاده کنید.

اضافه شدن لنزهای اسنپ چت به تیم های مایکروسافت تنها چند ماه پس از آن صورت می گیرد که اسنپ اپلیکیشن دوربین خود را که می تواند فیلترهای مشابهی را در Teams و Zoom اعمال کند، تعطیل کرد. Snap Camera ابتدا در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و اساساً برای استریم های توییچ طراحی شده بود، اما افزایش تماس های ویدیویی مرتبط با بیماری همه گیر باعث شد که محبوبیت آن افزایش یابد و لحظاتی ویروسی مانند تبدیل شدن یک رئیس به سیب زمینی برای کل جلسه تیم های مایکروسافت ایجاد کند.

مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی پس‌زمینه‌های متحرک جدید برای جلسات Teams است. ویژگی جدید پس‌زمینه‌های پویا در ماه می شروع به کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد پس‌زمینه خود را با یک انیمیشن پویا برای یک محیط مجازی فراگیرتر جایگزین کنند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح