کد خبر : 208764
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 5:05

پیش‌بینی بارش‌های رگباری تا پایان هفته برای قزوین

پیش‌بینی بارش‌های رگباری تا پایان هفته برای قزوین

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: تا روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر باتوجه به وزش بادهای شدید در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک محلی وجود دارد. کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به بهار و رشد ابرهای همرفتی بارش‌ها به صورت محلی

پیش‌بینی بارش‌های رگباری تا پایان هفته برای قزوین

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: تا روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر باتوجه به وزش بادهای شدید در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک محلی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به بهار و رشد ابرهای همرفتی بارش‌ها به صورت محلی از شدت بیشتری برخوردار خواهند بود و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی احتمال دارد.

وی عنوان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و فعالیت در مناطق روباز و مرتفع باتوجه به احتمال صاعقه و سیلاب اجتناب کنند.

آخوندی گفت: به لحاظ دمایی از فردا روند کاهش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با ۱۳ درجه در آوج و بیشترین میزان دما ظهر دیروز با ۳۷ درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین ۱۶ و ۳۵ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح