کد خبر : 208948
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1404 - 18:26

فیلم سازی واقعی فیلمبرداری با مجموعه های واقعی ، جلوه های عملی و مانع های بزرگ ما را از خستگی ابرقهرمانان نجات می دهد – و Thunderbolts ، Superman و Fantastic Four به من امید داده اند

فیلم سازی واقعی فیلمبرداری با مجموعه های واقعی ، جلوه های عملی و مانع های بزرگ ما را از خستگی ابرقهرمانان نجات می دهد – و Thunderbolts ، Superman و Fantastic Four به من امید داده اند

[ad_1] فلورانس پوگ در پشت بام دومین ساختمان بلند جهان ایستاده است. او لحظه ای برای آماده سازی و به دست آوردن شخصیت به عنوان یلنا بلووا ، بیوه سیاه فیلم جدید Thunderbolts* ، و با یک دکل ایمن ایمن و ایمن ، او را به لبه می رساند-او را دوست دارد که در فیلم

[ad_1]

فلورانس پوگ در پشت بام دومین ساختمان بلند جهان ایستاده است. او لحظه ای برای آماده سازی و به دست آوردن شخصیت به عنوان یلنا بلووا ، بیوه سیاه فیلم جدید Thunderbolts* ، و با یک دکل ایمن ایمن و ایمن ، او را به لبه می رساند-او را دوست دارد که در فیلم های Superhero ، به ویژه هنگامی که توسط ستاره واقعی اجرا می شود ، نادر و نادر تر شده است. در یک شات دیگر ، یک طبقه کامل از یک ساختمان در پشت سر او منفجر می شود زیرا خدمه در موفقیت ایمن این انفجار تشویق می کنند ، یک اثر عملی که سایر فیلم های ابرقهرمانان ممکن است از طریق جلوه های دیجیتالی انجام داده باشند.

Fantastic Four: First Steps کارگردان مت شاکمن مجموعه های حماسی از دفتر مرکزی ساختمان Baxter FF را نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه رویکرد او برای ساخت فیلم به حضور عناصر واقعی و فیزیکی در مجموعه متکی است ، تا به جای اینکه فقط روی جلوه های دیجیتالی قرار بگیرد ، یک لباس کامل برای گالاکتوس غول پیکر فیلم را بسازید. او روند خود را به کارگردان افسانه ای استنلی کوبریک “در دلیل” تشبیه می کند.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انواع رپورتاژ آگهی