فلورانس پوگ در پشت بام دومین ساختمان بلند جهان ایستاده است. او لحظه ای برای آماده سازی و به دست آوردن شخصیت به عنوان یلنا بلووا ، بیوه سیاه فیلم جدید Thunderbolts* ، و با یک دکل ایمن ایمن و ایمن ، او را به لبه می رساند-او را دوست دارد که در فیلم های Superhero ، به ویژه هنگامی که توسط ستاره واقعی اجرا می شود ، نادر و نادر تر شده است. در یک شات دیگر ، یک طبقه کامل از یک ساختمان در پشت سر او منفجر می شود زیرا خدمه در موفقیت ایمن این انفجار تشویق می کنند ، یک اثر عملی که سایر فیلم های ابرقهرمانان ممکن است از طریق جلوه های دیجیتالی انجام داده باشند.
Fantastic Four: First Steps کارگردان مت شاکمن مجموعه های حماسی از دفتر مرکزی ساختمان Baxter FF را نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه رویکرد او برای ساخت فیلم به حضور عناصر واقعی و فیزیکی در مجموعه متکی است ، تا به جای اینکه فقط روی جلوه های دیجیتالی قرار بگیرد ، یک لباس کامل برای گالاکتوس غول پیکر فیلم را بسازید. او روند خود را به کارگردان افسانه ای استنلی کوبریک “در دلیل” تشبیه می کند.
جیمز گون ، فیلمساز ، مجموعه ای از عکسهای پشت صحنه از فیلم راه اندازی مجدد سوپرمن خود را منتشر می کند ، که بسیاری از مکان های فیلم ، مجموعه های فیزیکی آن را برای مکان های نمادین مانند دفاتر دیلی سیاره ، و حتی روشهایی که برای ساختن سوپرمن پرواز می کند بدون جایگزین کردن بازیگر دیوید Cornenswet با یک نمایشگر Digitly Renderal Double ، نشان می دهد. بسیاری از تصاویر جنبه های دیگری از تولید را که در پس زمینه پنهان شده است به عنوان تخم مرغ های عید پاک برای طرفداران چشم عقاب نشان می دهد.
این همه بخشی از موجی از بازاریابی برای سه گانه فیلم های بزرگ ، ابرقهرمانان است که مارول و دی سی به طور ظریف به عنوان یک تنظیم مجدد و بازگشت به شکل ژانر به عموم می فروشند ، که با درک به اصطلاح “خستگی ابرقهرمانی” مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
و نکته ای که همه آنها مطرح می کنند این است: استودیوهای بزرگ فیلم ابرقهرمانان هنوز هم می دانند که چگونه فیلم های بلاکچین کاملاً تحقق یافته ای را که بسته بندی شده و از نظر بصری چشمگیر هستند ، بسازند و در عین حال با شخصیت ها و داستانهای معتبر روی قلب ما قرار می گیرند.
در آغوش تماشای
آیا Thunderbolts*، Fantastic Four: First Steps و Superman در این قول خوب می شوند؟ ما باید صبر کنیم و ببینیم (اگرچه Thunderbolts* مرحله را با واکنش های بسیار مثبت مثبت تنظیم می کند). اما فرضیه مطمئناً درست است.
در محیطی که روایت خستگی ابرقهرمانان به لطف گسترش فیلم های دوخته شده ، فیلم های محور گرینز که بیشتر برای اضافه کردن موضوعات به بوم های در حال گسترش نقشه ها نسبت به گفتن داستانهای تأثیرگذار خود ، بیشتر می کنند ، بازگشت به فیلم های پرشور و پرشور و پرشور که در مورد روایت های معنادار است که به عنوان یک روایت واقعی به عنوان یک وکتور معنادار است.
یک دلیل قوی وجود دارد که باعث می شود حق رای دادن به عمل شیرین و جلوه ها مانند جان ویک ، جیمز باند ، سریع و خشمگین و مأموریت: غیرممکن ، انتقادهایی را که برای تعریف همتایان خود در منظره فیلم ابرقهرمانی فعلی ، در حالی که تخمک های خود را به هم می ریزند ، هواداران خود را آب و هوا کنند ، و به همین ترتیب: همه آنها می توانند راه هایی پیدا کنند که واقعاً با ما در واقع با ما تأثیر بگذارند.
حتی یک حق رای دادن مانند The Fast و The Furious ، که در اصل ستاره های ابرقهرمانانی را که قدرت آنها در اتومبیل ها بسیار خوب است ، بازی می کند ، با ماندن در پتانسیل فیلم سازی خود ، می تواند در فضاهای خوب مردم بماند ، زیرا فیلم های خود را به ارتفاعات جدید و مضحک و مسخره می برد ، مانند راه اندازی قهرمانان خود ، یک بار رانندگان خیابانی ساده ، به فضای بیرونی.
یک مؤلفه دیگر برای رویکرد جدید عملی فیلم های مارول و دی سی برای بازاریابی فیلم های جدید آنها وجود دارد ، که این یک عمل متعادل کننده Seesaw در استفاده از همه ابزارهای یک استودیوی عظیم فیلم است و در عین حال با بینایی که به سطح داستانهایی گفته می شود ، فیلمسازان را نیز به ارمغان می آورد.
برخی از فیلم های اخیر محبوب Marvel مانند Eternals و Thor: Love and Thunder با این امکان که کارگردانان خود را به آنها اجازه می دهند حساسیت ها و صداهای خود را در فیلم های خود قرار دهند و در عین حال انتظارات طرفداران فیلم ابرقهرمانی را نیز انجام دهند ، تلاش کردند. به ما نشان می دهد که افرادی در پشت صحنه کار می کنند که این تعادل را درک می کنند و همان چیزهایی را که طرفداران محاصره شده جایزه می گیرند ، احساس می کنند.
بازگشت به سینمای بلاکچر
هنگامی که در کنار خودکشی مشترک “شیب گرینسن” که همراه با فیلم هایی مانند DC's the Flash و Marvel's Ant-Man و The Wasp در نظر گرفته شده است ، در نظر گرفته می شود: کوانتومانی و به طور فزاینده ای که منابع داخلی بیزانس است که چنین فیلم هایی برای این کار به حساب می آیند ، به راحتی می بینند که چرا مارول و DC فیلم ها را به یاد می آورند که هنوز هم به یاد می آورند که گودال ها را به یاد می آورند که هنوز هم به یاد می آورند که گودراژ را به یاد می آورند.
این خصوصیاتی است که مردم در مورد حماسه اصلی Avengers دوست داشتند. یک بشریت قوی برای شخصیت ها و صدایی به فیلم های آنها وجود داشت که حتی وقتی که کاملاً موفق نبودند ، باعث می شدند که آنها احساس جدیدی و تازه کنند.
و همراه با احساس پیشگامانه دیدن جهان مارول که قبل از چشمان ما شکل گرفته است به شکلی که هرگز در فیلم تجربه نکرده ایم ، همه مانند یک رویداد فرهنگی احساس می شود ، دلیلی برای دیدن و صحبت کردن در مورد فیلم ها – نه فقط یک لیست چک شخصیت های جدید و مفاهیم جدید که ممکن است با مخاطبان گسترده تری ثبت نام کند ، پس از ادامه ظاهر بعدی.
باز هم ، این سؤال در مورد اینکه آیا Thunderbolts*، Fantastic Four: First Steps ، و Superman موفق خواهد شد ، چه رسد به اینکه مارول و DC با یادگیری درس های مناسب قادر به پیگیری های احتمالی خود خواهند بود. اما برای اولین بار در مدت زمان طولانی ، من در واقع از طرف “فیلم” فیلم های ابرقهرمانی و پتانسیل آنها برای پیشبرد سنت فیلم سازی فیلمبرداری در دوره جدید هیجان زده ام.
Thunderbolts اکنون در سینماها است (بررسی ما را در اینجا بخوانید). سوپرمن در تاریخ ۱۱ ژوئیه منتشر می شود و پس از آن Fantastic Four: اولین قدم ها در ۲۵ ژوئیه. در ضمن ، در تمام فیلم های جدید ابرقهرمانان و نمایش هایی که برای انتشار در سال ۲۰۲۵ و بعد از آن برنامه ریزی شده اند ، به روز باشید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰